niedziela, 4 września 2016

Manicure czas start !

Witajcie Kochane !


    Wiem , że dosyć długo mnie nie było... Zdarzyło się jak zawsze, bardzo dużo "przewrotnych" rzeczy. Całe szczęście nadchodzi okres, w którym po mału mogę zacząć wracać na stare tory .
    W między czasie, podłapałam “bakcyla” na paznokcie hybrydowe, nigdy nie mogłam sobie pozwolić na długie paznokcie, zawsze zanim zaczęły odstawać od opuszka łamały się lub conajmniej zadzierały. Jednak w przypadku hybryd, zapuściłam tak długie I twarde pazury, że w pewnym momencie było mi ciężko “normalnie” funkcjonować… :)
    Zestaw do manicure zafundowałam sobie sama, wolałam raz wydać trochę więcej kasy (równowartość 3 wizyt w salonie) niż co 3 tygodnie biegać z co raz to cieńszym portfelem. Ogólnie rzecz biorąc z zestawu jestem zadowolona, bardzo długo zastanawiałam się nad tym którą markę wybrać , oczywiście padło na Semilaca. Oto mój najświeższy wynalazek :
PicsArt_09-02-07.18.04.jpg

    Co wy myślicie o manicure hybrydowym I czy kiedykolwiek go testowałyście ?


PS: Ponawiam pytanie czy chciały byście zobaczyć autorkę bloga, niedawno moja koleżanka zrobiła mi cudowne zdjęcia , na których nareszcie jestem zadowolona z tego jak wyglądam…

Buziaki ! :*

1 komentarz: