poniedziałek, 21 września 2015

Garderoba marzeń

Garderoba marzeń

Zainspirowana zapytaniem o przyszłość dzisiaj dostałam nagłego natchnienia i fantazji na temat tego, jak mogła by wyglądać moja przyszła, garderoba, w której oczywiście znalazły by się wszystkie moje kosmetyki włosowe i nie tylko. Oto kilka piorytetowych dla mnie rzeczy :

1. Światło 
Chciała bym żeby przede wszystkim w mojej garderobie ze snów było bardzo dużo światła, tak żeby za dnia wszystko było idealnie oświetlone więc umieszczenie jej w zakamarkach domu będzie niemożliwe, mniej więcej w tym stylu :
large.jpg

2. Było by bardzo miło, gdyby znalazło się w niej jak najwięcej luster, i duża przestronna i pojemna toaletka, jak np. ta 
toaletka.jpg
Dookoła niej, drobne, białe światełka tak jak tutaj :

toaletka (1).jpg

3. Część szaf zabudowana, część odsłonięta tak żeby garderoba zawsze wyglądała schludnie, bardzo podoba mi się takie rozwiązanie :
11761.jpg
mogło by być wymieszane z takim :

5fraqq.jpg
z dodatkowo obitym parapetem przy oknie .

Tak oto, mniej więcej i to bardzo z grubsza wygląda moja wymarzona garderoba, a jak wygląda Wasza wizja ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz