czwartek, 24 września 2015

Antyalergiczny demakijaż

Niejedna kobieta teraz, jest uczulona na różnego rodzaju składniki, znajdujące się w kosmetykach. Jest jeszcze inna sprawa. Czasem szkoda nam pieniędzy na jakiś drogi kosmetyk, wolały byśmy zaoszczędzić trochę pieniędzy na inne rzeczy (nie twierdze, że płyny do demakijażu są drogie) . Właśnie w tej notce, chciałam Wam zaproponować moje własne odkrycie sprzed roku, na ta problemy.
Oliwka
PicsArt_1443093628157_1.jpg
Sposobem na nieuczuleniowe i bardzo tanie zmywanie makijażu z twarzy, jest zmywanie go tłuszczem, nie mówię że musi być to właśnie ta oliwka, po prostu aktualnie ja teraz używam właśnie tego, może to być zwykła oliwa z oliwek (którą używałam wcześniej)
Zmywanie makijażu olejkiem nie uczula i nie podrażnia oczy tak jak to robią u mnie inne kosmetyki, dodatkowo nawilża naszą twarz, a jeśli używamy jakiegoś dobrego olejku, może również odżywiać naszą skórę.

Jak stosować taki olejek?
Na wilgotny wacik, nakładamy kilka kropel olejku, tak żeby rozprowadzić go równomiernie na waciku, następnie zmyć makijaż na koniec zmywając olejek z twarzy.

Ile to kosztuje ?
Taka oliwka, starcza mi naapraawdę długo, około 3-4 miesięcy, a maluję się codziennie. Cena za taką oliwkę to około 4-6 zł. Jak wiadomo, oliwa lub inny olej spożywczy będzie troszkę droższy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz