środa, 20 stycznia 2016

Recenzja maski Olivolio



olivolio-tlo-glowne-400x240.jpg
Kiedyś pokusiło mnie, żeby zafundować sobie emolientową maskę z serii kosmetyków ekologicznych, chodziłam po sklepie w poszukiwaniu mojego przyszłego łupu, i wybrałam bardzo gęstą w konsystencji (chociaż przy kupowaniu o tym nie wiedziałam) maskę. Opakowanie naprawdę robi dobre wrażenie na początek.
Działanie:
Szczerze mówiąc, bardzo się zawiodłam na niej, na moich średnio porowatych cienkich włosach nie zrobiła praktycznie nic, równie dobrze mogła bym zastosować najtańszą odżywkę z Rossmana z serii Isana a efekt otrzymała bym ten sam.
Skład: 
aqua, cetearyl alkohol, cetrimonium chloride, behentrimonium chloride, ceteareth-20, behentrimonium methosulfate, olea europea (olive) oil, panthenol, butylene glycol, glycerin, punica granatum (pomegranate) fruit extract, hydrolyzed vegetable protein pg-propyl silanetriol, panax ginseng root extract, aloe barbadensis gel, niacinamide, dimethicone, biotin, olus oil, laurus nobilis fruit oil, parfum, amyl cinnamal, hexyl cinnamal, lanalool, rosmarinus officinalis (rosemary) extract, thymus vulgaris (thyme) leaf extract, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, magnesium nitrate, magnesium chloride, citric acid.
Skład nie najgorszy ale szczerze też nie rzuca na kolana, zainteresowała mnie oliwa z oliwek, uwielbiam stosować ją jako demakijaż ze względu na witaminy a przy olejowaniu włosów za bardzo je obciąża, miałam nadzieję na ciekawy efekt przy użyciu jej w masce.
Co do zapachu też spodziewałam się trochę czegoś innego, fakt, że zazwyczaj kosmetyki ekologiczne nie mają szczególnego zapachu ale ten przypomina mi zwyczajne mydło.
Dostępność:
Sklepy internetowe i drogeria Natura
Cena :
ok. 24 - 27 zł za 250ml.

olivolio_maska.png



7 komentarzy:

  1. Fajnie bo jest naturalny, w sumie cena też nie jest zła, tylko, ze jeszcze nigdzie się z nim nie spotkałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oliwa i u mnie na włosach średnio się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że ten krem praktycznie nic nie zadziałał :( No czasami tak bywa.
    Super post pozdrawiam
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    Jak coś pisz u nas :*
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten produkt i rzeczywiście z zewnątrz mogło by się wydawać, że będzie lepszy :( Obserwujemy? Daj znać: http://domkaa-g.blogspot.com Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie slyszalam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń