czwartek, 14 kwietnia 2016

Jak dbać o włosy w upał ?

Witajcie, na początku chciałam Was przeprosić za moją długą , chyba najdłuższa nieobecność na blogu , w ostatnim czasie doszło mi wiele nowych obowiązków ponad to, przez całkowity brak czasu dla siebie zaczęła dotykać mnie depresja .... Na szczęście już jest trochę lepiej i mogę swobodnie wracać do gry :) 
Dzisiaj chciałam Wam podpowiedzieć trochę o tym, jak dbać o swoje włosy w upalne dni , wielkimi krokami zbliżają się do nas gorące dni, jednak co zrobić aby włosy wygladaly dobrze i nie niszczyły się nadmiernie ? O tym za chwilę .
1.Wiązanie włosów 
Brzmi trochę trywialnie , ale niestety to jedna z głównych zasad, oczywiście musimy brać pod uwagę korzyść , która wynika z tego że w upiętych włosach będzie nam trochę chłodniej , jednak dlaczego upinać? Gdy na dworzu panuje wysoka temperatura łuska włosa rozchyla się co czyni go podatnym na uszkodzenia mechaniczne, dodatkowo w tym momencie paruje z nich woda, przez co mogą być wysuszone i łamliwe. Dodatkowo mogą pod wpływem promieni słonecznych troszkę się rozjaśnić , spinając włosy , zmniejszamy powierzchnię narażona na słońce i częściowo chronimy przed niechcianymi uszkodzeniami .
255446-luzny-warkocz-powraca-klos-korona-dobierany-zobaczcie-najpiekniejsze-fryzury-na-lato.jpg
2.Nakrycie głowy 
Kolejny element , który mógł by się wydawać dosyć oczywisty jednak nie dla wszystkich , nosząc nakrycie głowy ponownie zmniejszamy ich powierzchnię grzewczą , zmniejszając ryzyko utraty wody z włosa i nadmiernego rozchylenia łuski . Musimy jednak pamiętać , aby nie wybierać drażniących dla skóry kapeluszy czy czapek ponieważ pod wpływem temperatury i ostrych (w przypadku kapeluszy słomianych) krawędzi tylko zaszkodzić naszym włosom .
z19649901Q,Kapelusze.jpg
3.Serum do włosów 
Szczególnie przydatnym w tym okresie może okazać się serum do włosów, które zabezpieczy włos przed nadmierną utratą wody i zapewni ochronną otoczkę zmniejszając ryzyko uszkodzenia. Warto jednak zwrócić uwagę aby nie kupić serum które zawiera szkodliwy alkohol , który może dodatkowo wysuszyć nasze końcówki .
aie1.JPG
4.Odpowiednie przybory do włosów
Dobranie odpowiednich przyborów jest bardzo ważne, odpowiednie gumki do włosów (bez metalu, itd...) również bardzo wpływa na nasze włosy, chcąc zachować zdrowe włosy musimy zrezygnować z tradycyjnych metalowych wsuwek które dosłownie miażdżą nasze włosy.
PicsArt_1460612275383.jpg

5 komentarzy:

  1. Przydadzą mi się te rady,świetnie dobrane zdjęcia . Właśnie to podoba mi się w pisaniu postów . :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam o niektórych rzeczach ;) czekam na takie dni <3. Też obserwuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Post bardzo dla mnie ważny i przydatny, dziekuję :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny i przydany post. Choć oczywiście o wszystkich zasadach wiedziałam, to chętnie przeczytałam. Obserwuję i zapraszam do siebie candymona

    OdpowiedzUsuń