niedziela, 24 kwietnia 2016

Recenzja mydła węglowego + inspiracje

Cześć Kochane ! 
Dzisiaj przyszła pora na recenzję mydła węglowego, cały czas usilnie poszukuję kosmetyku lub naturalnego specyfiku, który poprawi gładkość skóry mojej twarzy i poradzi sobie z zaskórnikami, a więc zapraszam :

0.jpg
Mydło węglowe Sanbios:
Mydła tego typu zawierają w sobie aktywny węgiel drzewny (stąd mydło węglowe), które ma za zadanie działać odkażająco, przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo. Dodatkowo powinno łagodzić podrażnienia i przyśpieszać gojenie się ran, i głęboko oczyszczać pory.
Moja opinia:
   Mydełko testowały dwie osoby, ja i mój chłopak więc mogę troszeczkę szerzej się na ten temat wypowiedzieć, to co zauważyłam po stosowaniu tego mydła ok. 4 dni w tygodniu to pozbycie się krostek, nigdy nie miałam na twarzy ich wysypu ale zdarzała się jedna lub dwie, teraz nie mam ich wcale jak również u mojej drugiej połówki zauważyłam że przestało się to zdarzać. 
   Niestety, myjąc twarz widziałam spore napięcie skóry i lekki przesusz , natychmiast po szorowaniu twarzy musieliśmy łapać za kremy nawilżające, żeby nie doprowadzić do zasuszenia twarzy.
   Również niestety, mydełko nie poradziło sobie u nas z wągrami, jak były tak są nadal ani mniejsze ani większe to samo dotyczy gładkości skóry.
   Czy polecam ? Hm... jeśli masz trądzik, to zdecydowanie tak, jeśli nie, nie warto wydawać tyle pieniędzy, lepiej kup coś innego .
Skład:
Sodium Oleate (oliwa), Sodium Cocoate (olej kokosowy), Aqua (woda), Sodium Palmate (olej palmowy), Sodium Castorate (olej rycynowy), Sodium Shea Butterate (masło shea), Sodium Rice Branate (olej ryżowy), Sodium Almondate (olej ze słodkich migdałów), Sodium Cocoa Butterate (masło kakaowe), Glycerin (gliceryna), Sodium Beeswax (wosk pszczeli), Charcoal Powder 
(węgiel aktywowany), flavor (substancja zapachowa). 
Dostępność:
Sklepy internetowe, osiedlowe sklepu z naturalnymi kosmetykami
Cena:
ok. 14-16 zł za 100g.

A teraz przyszła pora na trochę inspiracji, brakuje mi jak zwykle motywacji żeby w pełni brać się za siebie i utrzymywać porządek dookoła <3 
1.png
2.jpg
3.jpg
8.jpg
4.jpg
5.jpg10.jpg
6.jpg
11.jpg
7.png
12.jpg
15.jpg
13.jpg
14.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg

<3 <3

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o takim mydle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również pierwszy raz słyszę o tym mydle, a inspiracje extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje cudowne, ale na mydełko bym sie nie skusiła :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudne inspiracje :) Mydełka nie znam ale jakoś nadal nie mogę się przekonać do mydeł w kostce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba skuszę się mimo wszystko na to mydełko, nie ukrywam że mam problemy z cerą ale może by to pomogło :D
    Cudowne inspiracje!
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś już czytałam o tym mydelku, ale chyba na pierwszy raz wybrałabym słynne Aleppo ;)

    OdpowiedzUsuń