wtorek, 10 maja 2016

Bad hair days czyli majowa aktualizacja włosowa

Cześć Kochane ! 
Na dzisiaj, mam dla was już od dawna nie ujawnianą, moją włosową aktualizację ! Włoski rosną wręcz wspaniale, niestety pojawił się pewien problem...
20160509_142432.jpg
Stan moich włosów
Niestety dobra passa nie może trwać bez końca, od pewnego czasu wszystko legło w gruzach, włosy stały się matowe, całe szczęście nadal pozostają nawilżone, ale są pozbawione objętości i zbijają się w nieestetyczne kolonie nie raz sprawiające wrażenie nieświeżych. 
IMAG3949.jpg
Co może być przyczyna moich dolegliwości ?
Zapominam w miarę regularnie stosować szampony oczyszczające z SLS, czasami zdarza mi się ich nie używać przez ponad miesiąc dlatego nadmiar nadbudowanych substancji na powierzchni włosa obciąża go, powodując formowanie się kolonii
Następną możliwą przyczyną, może nawet ich połączenie jest nadmiar emolientów a zbyt mało protein które również mogą w końcu obciążyć włos 
Jak wygląda moja obecna pielęgnacja ?
Leniwie. Od paru miesięcy dotyka mnie coś na kształt wszechobecnego rozleniwienia i zniechęcenia, co odbija się na wszystkim, pracy, nauce i urodzie. W chwili obecnej używam zaledwie 2 odżywek i jednego szamponu. Nic poza tym, żadnego serum, wcierek, olei nic, bo i nic mi się nie chce. Odżywkę nakładam na włosy na godzinę przed myciem i na 2-3 minutki po myciu. Raz w tygodniu proteiny, przez jego resztę emolienty.
Jakich kosmetyków teraz używam?
Właśnie testuję nową odżywkę od Seri Natural Line, reszta po staremu :)


e9g3yx.jpg
45830,65da610fb81889c19e9af891417752b6d3g0.jpg
35426.jpg
Jeśli wpadniecie na jakiś pomysł a pro po zbijających kolonii i ich wyeliminowania piszcie, jestem otwarta na propozycje :)



6 komentarzy:

  1. Masz piękne włosy :D Moje to dopiero mają bunt :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz idealne włosy, moję się strasznie rozdwajaja mimo iz nie poddaje ich rzadnej obróbce termicznej :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne włosy :-) Czekamy na nową aktualizację.

    OdpowiedzUsuń