piątek, 20 maja 2016

Recenzja Biovax Złote Algi & Kawior

Cześć Kochanie ! 

Dzisiaj mam dla was recenzję stosunkowo drogiej maski "intensywnie regenerującej" z serii Biovax Glamour.

Biovax_Glamour_wszystkie_maski.jpgBiovax Złote Algi & Kawior
Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Caviar Extract, Laminaria Ochroleuca Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Betain, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Sorbitan Stearate, Synthetic Wax, Polysorbate 60, Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone , Methylisothiazolinone, Citric Acid, Mica, C.I. 77499, C.I. 77891, C.I. 77491, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.
Działanie na moich włosach:
Hm....... hmmmm..... szczerze mówiąc za tę cenę spodziewałam się czegoś zupełnie innego... Może na włosach innych się sprawdza ale na moich nie za bardzo ... Obciąża i puszy moje włosy za co mogę ją nazwać bublem. Jedynym plusem jest chyba wydajność, bo pomimo małego opakowania starcza na stosunkowo długo . Nie zauważyłam efektu super nawilżenia, wygładzenia, połysku, niczego... Więc, jeśli macie cienkie, średnioporowate włosy lepiej wydać te parę złotych na coś lepszego ;)
Dostępność:
Większość drogerii kosmetycznych, ja swoją kupiłam w Rossmanie.
Cena :
ok. 18 zł za 125 ml.
pobrane.jpg

1 komentarz:

  1. Kocham je <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń