niedziela, 1 maja 2016

Naturalny mleczny tonik

Cześć Kochane ! 
Dzisiaj powiem wam troszkę na temat naturalnego, mlecznego toniku, który możemy sobie przygotować same w domu. 

floral-milk-toner.jpg
Mleczny tonik 
Na początku muszę zaznaczyć, że owa "kuracja" dla skóry twarzy najlepiej (ponoć) sprawdza się na tłustej skórze , ja jestem posiadaczką suchej.
Mleko na naszej skórze ma za zadanie wygładzić ją, dodatkowo odżywić i dzięki kwasowi mlekowemu przywrócić kwaśny odczyn skóry zachwiany przez stosowanie kosmetyków. Regularnie stosowany, działa jak złuszczająco, czasami nawet silniej niż peelingi . 
Kolejną zaletą jakiego toniku jest redukcja zaskórników, z czasem całkowite ich wyeliminowanie.
Działanie na mojej twarzy
Niestety, nie na każdego działają naturalnie metody, mam suchą skórę twarzy, miałam wrażenie, że przez mleko została dodatkowo bardziej wysuszona, nie zauważyłam zmniejszenia zaskórników ani mniejszego ich powstawania. Muszę jednak podkreślić , że wiele osób chwali sobie ten przepis, więc nie możemy niczego całkowicie wykluczać.
Jak stosować tonik?
Najlepiej po dokładnym umyciu twarzy, nakładamy na wacik mleko i wcieramy w twarz, po ok. 10-20 min, możemy je zmyć lub zostawić i nałożyć krem nawilżający.
Kiedy powinny wystąpić pierwsze efekty?
Ponoć pierwsze zauważalne już po 2 tygodniach, ja stosowałam regularnie i sumiennie kurację przez miesiąc i nie zauważyłam nic.
CdmxKYZW0AA2RiG.jpg



6 komentarzy:

  1. Wyprobuje ,mam cere mieszana - zobaczymy jak sie sprawdzi :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o takowym toniku, ale skoro nie zauważyłaś efektów odpuszczę sobie testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o takowym toniku, ale skoro nie zauważyłaś efektów odpuszczę sobie testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem efekty pojawiłyby się gdyby używać mleka prosto od krowy, bo takie ze sklepu już jest trochę za bardzo przetworzone;)

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW pierwszy raz się z tym spotykam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że u Cibie nie wyszło, ja chyba się nie skuszę ;/.

    OdpowiedzUsuń