wtorek, 2 lutego 2016

Bardzo tania hybryda

Wielkimi krokami zbliża się koniec sesji i nadchodzi upragnione wolne. Bardzo chciałam zrobić sobie ładne paznokcie na czas ferii, ucząc się nie miałam wystarczająco dużo czasu, żeby o nie zadbać. Przeglądałam bardzo dużo ofert jednak najtańsza wersja jaką znalazłam to 50 zł w saloniku, o którym nikt nie miał pojęcia że istnieje i szczerze nie za bardzo mnie to przekonało . Jednak zobaczyłam że bardzo ładnie zrobione paznokcie ma moja ciocia, i zapytałam się gdzie i za ile je zrobiła. Od razu popędziłam we wskazane miejsce i jestem szczerze zachwycona ! 
hybryda2.JPG
Za żelową hybrydę z przedłużeniem jednego pazurka (niestety mi się złamał :c ) , zapłaciłam 35 zł ! Co prawda gdy weszłam do tego saloniku to się trochę przestraszyłam, jednak w miarę upływu czasu i czynności wykonywanych na moich paznokciach, uspokoiłam się. Salonik prowadzi grupa chinek, które potrzebują chwili, żeby zrozumieć o co prosi klient ale gdy sprawa jest już jasna od razu biorą się do pracy jak należy. Moja ciocia przedłuża wszystkie paznokcie żelem, do tego prosi o hybrydę zawsze z jakimś subtelnym wzorkiem, mówi że średnio paznokcie trzymają jej około miesiąca, a za cały zabieg w jej przypadku panie biorą 50 zł . Jestem ciekawa ile cały efekt utrzyma się na mnie :)
hybryda.JPG
"Salonik", mieści się na ul. Bakalarskiej w Warszawie .

3 komentarze:

  1. fajny delikatny kolorek, naturalny efekt :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena rewelacja :) I kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń