poniedziałek, 8 lutego 2016

Sopockie zakupy włosowe

W ostatnim czasie dosyć mocno uszczuplały moje zapasy kosmetyczne , musiałam zatem uzupełnić braki. Wykorzystałam aktualne promocje w rossmanie i za całość nie licząc kremu do zapłaciłam ok. 37 zł z czego jestem bardzo zadowolona. Przy okazji postarałam się oddać w pełni urok apartamentu, który wynajęłam na czas pobytu w Sopocie .
PicsArt_1454922877361.jpg
Pierwsze na co zwróciłam uwagę to maski od Biovaxu, szczerze mówiąc widząc je w promocji po 10 zł za opakowanie natychmiast wrzuciłam je do koszyka, słyszałam bowiem że są dobre, jednak nie przygotowałam się wcześniej odpowiednio do ich zakupu i nie wiedziałam którą wybrać. Kupiłam więc czarną (złote algi i kawior) oraz różową (białe trufle i orchidea).
IMAG3551.jpg
Oczywiście w moich podbojach nie mogło zabraknąć szamponu Babydream, bardziej lubię różową schaumę dla dzieci, jednak cena Babydreamu przekonuje mnie znacznie bardziej. Do tego jako odżywkę na pierwsze O w metodzie OMO, wybrałam Isanę, z pomarańczowej wersji nie jestem zbytnio zachwycona ale może zielona bardziej mnie zadowoli.
Kolejnym moim mam nadzieję trafnym zakupem jest krem Alantandermoline lekki, stosunkowo tani krem nawilżający do twarzy, którego skład bardzo mnie zadowolił, ponieważ nie zawiera substancji komedogennych. 
IMAG3552.jpg
Ostatnim zakupem jest serum do włosów od Biosilku, moim poprzednim było serum od Biovaxu z witaminami A + E z którego byłam bardzo zadowolona jednak tym razem zależało mi na czymś tańszym. Skład tego olejku nie ma w sobie nic złego w przeciwieństwie do innych kosmetyków tej firmy ale jednocześnie nie rzuca na kolana.
IMAG3553.jpg

3 komentarze:

  1. Świetne rzeczy :D Mam ochote na ta słodkośc :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy :)
    Pytałaś o obserwację, ja już obserwuję ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wreszcie wypróbować ten szampon babydream :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń