poniedziałek, 22 lutego 2016

Recenzja odżywki do włosów Isana Intensiv-Pflege + podziękowania za motywację

Na początku chciałam zacząć od recenzji odżywki dostępnej w Rossmanie, Isana Intensiv-Pflege do włosów suchych i zniszczonych .
isana.jpg
Działanie :
No niestety, w tym przypadku, na moich cienkich średnioporkach ta odżywka nie sprawdziła się ani trochę, jej działanie przypomina mi działanie wody, czyli kompletne nic. Znalazłam dla niej jednak w miarę pożyteczne zastosowanie, używałam jej jako pierwsze o w metodzie OMO :)
Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Quaternium-87, Panthenol, Niacinamide, Glutamic Acid, Parfum, Alpha-Isomethyl ionone, Phenoxyethanol, Citric Acid, CI 15985.Nie najgorszy ale nie rzuca na kolana.
Cena:
ok. 6 zł
Dostępność:
Rossman
Zdecydowanie nie polecam :)


A teraz chciała bym przejść do podziękowań dla jednej z blogerek, które często odwiedzam, mam na myśli Patrycję  . :) Dzięki niej, a dokładniej jej zapałowi, osobie którą wybrała sobie jako wzór zaraziłam się motywacją do podjęcia zdecydowanej pracy nad swoim ciałem. Już jakiś czas myślałam nad tym , jednak brakowało mi do tego swojego rodzaju kopniaka... Patrząc na nią, poczułam zazdrość i właśnie to zmotywowało mnie do ćwiczeń ! 
Wybieram się dzisiaj do sklepu, kupić płytę Ewy Chodakowskiej i zaczynam już dziś ! Dziękuję Ci Kochana za rozbudzenie mojej motywacji <3 
chodakowska_turbo_wyzwanie.jpg
Po miesiącu ćwiczeń, postaram się wstawić zdjęcia pierwszych efektów, porównując zdjęcie z dzisiaj z moim przyszłym. Trzymajcie kciuki ! :*

ps: Mam bardzo podobny kształt nóg, więc do takiej figury chciała bym dążyć :)
fit.jpg

5 komentarzy:

  1. Powodzenia :D Sama wiem, jak to jest. Już od 2 miesięcy coś próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierze że Ci się uda! ja z L schudłam do rozmiaru Xs samymi ćwiczeniami z Chodakowską plus moje cało się umięśniło :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, trzymam kciuki za to, żebyś nie straciła motywacji i zapału! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi się przyda, momentami jestem tak wykończona, że zaczynam wątpić :)

      Usuń
  4. Powodzenia, trzymamy kciuki! Chociaż co do brzucha dziewczyny na zdjęciu, to nie wiem, czy osobiście taki bym chciała. Ale każdy ma inny gust. :)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń