niedziela, 7 lutego 2016

Dream list luty 2016

Od jakiegoś czasu mam swój wymarzony zestaw i upatruję sklepowych okazji żeby go sobie kupić. Nigdy nie lubiłam sweterko sukienek, nawet kiedyś jedną miałam w szafie, ale nigdy nie wiedziałam z czym to zestawić. Potem jedna z bardzo znanych i aktywnych blogerek modowych zainspirowała mnie mniej więcej takim właśnie połączeniem plus futerko. Od razu się zakochałam ! Futerko już mam, podobne kozaki mi się zepsuły więc wszystko jest teraz przede mną :)
dream_list.png
Uwielbiam połączenie oficerek z zakolanówkami, wyglądają niesamowicie efektownie na szczupłych nogach ! Moje takie nie są ale i tak noszę podobne zestawy . Jeśli któraś z was dowie się o wyprzedaży z tymi ubrankami bardzo proszę żebyście dały mi koniecznie znać ! 
buciki.jpg




2 komentarze:

  1. Ja nie lubię nosić kozaków i nawet ich nie posiadam :D Ale sweter wygląda świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kozaczki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń