piątek, 20 listopada 2015

Najlepsze tusze do rzęs

Dzisiaj chciałam powiedzieć Wam troszkę o tuszach do rzęs. Jak do tad miałam okazję przetestować masę tuszy ale niestety tylko dwa zwróciły na siebie moja uwagę na dłużej . 
mascaray1_1.jpg
Avon super extend winget out mascara
Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych tuszy, bardzo lubię jego szczoteczke która posiada małe i sztywne włoski które nie trzymają na sobie nadmiaru tuszu i nie powodują powstawania grudek, kolejna zaleta szkotki jest to że nie skleja ona włosków a co lepsze często nawet je rozkleja poprawiając zle wykonana robotę po innych , jego niewymownym plusem jest również stosunkowo niska cena . Dobrze utrzymuje skręt .
IMAG3271.jpg
 Max Factor 2000 calorie dramatic volume 
Mój następny ulubieniec, jego szczotką już ma bardzo "standardowy" wygląd, ale pomimo to również nie skleja włosków, tusz starcza mi na trochę dłużej niż ten od Avonu ale jego cena również jest troszeczkę wyższa . Jeszcze jedna zaleta tego tuszu -  bardzo dobrze i na długo utrzymuje skręt .
max_factor_2000_calorie_tusz_do_rzes.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz