niedziela, 15 listopada 2015

Nowy zakup - buty

Ostatnio poczyniłam zimowo - jesienny zakup, bardzo było mi szkoda, wydawać dużo pieniędzy dlatego postanowiłam poszukać moich wymarzonych bucików w miejscu innym niż typowy sklep w centrum handlowym.
PicsArt_1447415719329.jpg
Długo przeszukiwałam różnego rodzaju strony internetowe i ogłoszenia aż w końcu udało mi się ! Swoją zdobycz upolowałam na tym portalu klik, dawnej tablicy w cenie 30 zł ! Byłam bardzo zadowolona ponieważ buty są absolutnie nowe, dziewczyna, która mi je odsprzedała miała je na nogach zaledwie raz, ponieważ minimalne zagłębienia na podeszwie były w idealnym stanie, po prostu okazało się że przeceniła swoje możliwości.
Jak kupować na tablicy?
Jeśli nie chcecie wydawać kupy pieniędzy w sklepach, możecie tak jak ja przeszukać ogłoszenia innych w internecie, często można znaleźć ogłoszenia osób, które odsprzedają markowe rzeczy firm takich jak zara, mango w bardzo dobrych cenach często nawet oddając ubrania jeszcze z metką w przypadku gdy jest to np. nietrafiony prezent.
Jeśli chodzi o wyszukiwanie ogłoszeń na tablicy jest to naprawdę prosta w obsłudze strona, wystarczy wpisać w pasku wyszukiwania interesującą nas rzecz np. żakiet, wyszukujemy kategorię, wpisujemy obszar który nas interesuje, rozmiar i jeśli mamy takie wymagania, zakres cenowy. Jeśli znajdziemy ogłoszenie , które nas interesuje możemy skontaktować się w ogłoszeniodawcą przez numer telefonu lub samą tablicę.
Ja jestem bardzo zadowolona z moich dotychczasowych zakupów poczynionych na tablicy i śmiało mogę polecić taki sposób innym, oczywiście przy kontaktowaniu się z daną osobą, powinnyśmy mieć na uwadze to z kim mamy do czynienia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz