poniedziałek, 23 listopada 2015

Tani pędzel - czy dobry ?

Często zastanawiałam się , właściwie po co mam wydawać kupę kasy na pędzle z naturalnego włosia skoro mogę mieć tańszy i syntetyczny, czy jest w tym jakakolwiek różnica ? 
Idąc za głosem swojego serca poszłam kupić tani , cieniutki pędzelek do makijażu w jednej ze stoisk które możemy często zobaczyć w centrach handlowych, tym razem wybór padł na firmę Golden Rose 
 PicsArt_1448255208086.jpg
Moje wrażenia:
- Włosie przynajmniej w pierwszych dniach swojego życia sprawowało się całkiem nieźle, nie widziałam wyraźnej różnicy przy malowaniu się naturalnym a syntetycznym
- Bardzo zaniepokoiła mnie jakość wykonania pędzelka, gdy pierwszy raz wyjęłam go z opakowania, niestety wydostałam go w 2 kawałkach, puścił klej trzymający metal od patyczka
- Cena bardzo przystępna
- Kolejnym minusem jaki muszę podkreślić jest to że już teraz widzę wypadające włoski z pędzelka
- Włosie jest dosyć sztywne jak na syntetyk
- Ładny pod względem estetycznym 
Cena :
Jedyne 6 zł za cieniutki 2-stronny pędzelek
Opinia do marki:
Raczej nie kupię tam więcej żadnych pędzli ....
PicsArt_1448255102103_1.jpg 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz