piątek, 13 listopada 2015

Musli bez cukru

Dawno już nie udostępniałam żadnych nowinek a pro po diety, zatem dzisiaj chciałam Wam pokazać moje ulubione musli bez cukru, tak na prawdę sklepy są dosłownie "zalewane", produktami pseudo dietetycznymi, takimi właśnie jak płatki lub musli, jednak mają w sobie ogromne ilości cukrów, co tak czy siak przekłada się na kalorie i tłuszcz.
Sante Musli z owocami 30% bez dodatku cukru

Smak musli bardzo mi odpowiada, lubię robić je sobie z jogurtem naturalnym i wkrojonym bananem, istnieją jeszcze dwa smaki fioletowy i niebieski ale pozostałych nie próbowałam. 
W składzie widać inulinę, nie potrzeba się jej bać, ponieważ ona bardzo wspomaga trawienie, z tego co pamiętam (ale nie jestem w 100% pewna), jest zalecana dla diabetyków.
Skład:
Płatki zbożowe 65% (owsiane, jęczmienne, orkiszowe); mieszanka owoców 30%: daktyl suszony (daktyl, mąka ryżowa), rodzynka, figa suszona (figa, mąka ryżowa), śliwka suszona (śliwka, mąka ryżowa), brzoskwinia suszona (brzoskwinia, mąka ryżowa); inulina 3,4 %, aromat. Może zawierać śladowe ilości mleka oraz soi.
Dostępność:
Jak na razie widziałam je w Biedronce za około 7 zł za 300g.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz