czwartek, 10 marca 2016

Pomysł na prezent dla niego

Czasami mam niemały problem z wybraniem prezentu na jakąś okazję dla mojego chłopaka, jednak w ostatnim czasie udało mi się kupić świetny kubek, który wyjątkowo bardzo podobał się mi jak i jemu . 
kubek-royal-ksiaze-z-bajki-potrzebuje-kawy.jpg
Kubek nie należy do najtańszych, to fakt jednak ze względu na wykonanie i oryginalny, bardzo pasujący do męskiego ego napis, jest wyjątkowy. Mój chłopak był zachwycony kiedy go otrzymał, z jego strony zawsze mogę liczyć na szczerość ;)
Można go kupić w sklepach internetowych lub w empiku .
460,460,90,2,0.jpg

4 komentarze:

  1. Ja nigdy nie wiem ,co dać swojemu chłopakowi ,zazwyczaj robię jakieś zabawne prezenty , na ostatnie urodziny dałam mu kartkę z jakimiś księżniczkami i życzeniami dla małej dziewczynki :D
    Również obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)
    /kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze mam problem jeśli chodzi o prezenty dla mojego chłopaka :( Kubek już dostał, ze śmiesznym tekstem i podstawionymi naszymi imionami, ucieszył się bardzo :)
    Również obserwuję :)
    Zapraszam do siebie, odwdzięczam się za obserwacje :3

    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahah kubek jest cudny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha! Świetny prezent! Mój mężczyzna nie może żyć bez kawy, więc taki prezent z pewnością przypadnie mu do gustu ;) Oprócz tego on jest superfanem wyścigów F1. Postanowiłam podarować mu niebanalny prezent w postaci vouchera na przejazd po torze wyścigowym prawdziwym sportowym samochodem - jego ulubiony to Lamborghini Gallardo. Myślę, że taki motoprezent zapamięta na długo :)

    OdpowiedzUsuń