niedziela, 13 marca 2016

Recenzja Biovax Orchid

Dzisiaj jedna z pierwszych recenzji kosmetyków zakupionych w Sopocie, muszę powiedzieć że maska, którą chciałam wam przedstawić jest prawdziwym strzałem w dziesiątkę w przypadku moich średnioporowatych cienkich włosów ! 

Biovax_Glamour_wszystkie_maski.jpgSkład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-20, Glycol Distearate, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Orchis Mascula Flower Extract, Tuber Magnatum Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Betain, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Sorbitan Stearate, Synthetic Wax, Polysorbate 60, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Talc, C.I. 77007, C.I. 73360, Hexyl Cinnamal.W składzie znajdują się białe trufle i orchidea, które nadają "ekskluzywności" masce.
Działanie:
Włosy są bardzo dobrze dociążone, sypkie i odpowiednio nawilżone. Wyraźnie poprawiła się ich mięsistość, dodatkowo błyszczą się . Maska bardzo dobrze poradziła sobie z moimi włosami po małym kryzysie włosowym wywołanym przez brak czasu, twardą wodę i suszarkę, gdzie wyglądałam jak spuszona szczotka do zamiatania podłogi, już po pierwszym użyciu maski włosy były w o wiele lepszej kondycji, bardzo na plus.
Wydajność:
Przy moich dosyć już długich włosach jestem zmuszona nakładać jej trochę więcej co jest dosyć zauważalne przy stosunkowo maleńkim opakowaniu (125ml.) jednak konsystencja maski sprawia że znacznie lepiej rozprowadza się na włosie niż w przypadku innych odżywek, że mimo wszystko nie zużywa się tak szybko :)
Dostępność:
Większość drogerii takich jak Rossman, Natura, Hebe czy supermarkety
Cena :
ok. 18 zł za 125 ml. 
Często można ją kupić za 10 zł w przecenie w Rossmanie.
f39f7c7bcc18ccfa41a12ee770b9cbc2_3.jpg
maski-do-wlosow-biovax.jpg


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam ich produkty ,jestem zadowolona ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo o tej marce i w aptece też jest dużo tych produktów więc są czegos warte :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maski biovax są jednymi z lepszych jakie miałam :) używałam kiedyś takiej biało zielonej (ona występuje już w większej pojemności ) i świetnie poradziła sobie z wypadaniem włosów :)
    Zdecydowanie mój ulubieniec :)


    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie wiem którą wybrać bo jest ich tak dużo. Cena dosyć duża ale słyszałam wiele dobrych opinii, więc w końcu muszę i ja wypróbować :)

    również obserwuje;*
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, z tymi produktami jeszcze nie miałam okazji się spotkać. Ostatnio mam manię maseczkową, więc może się skuszę! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń