czwartek, 31 marca 2016

Porównanie zapachów suchych szamponów Batiste

Dzisiaj króciutko o porównaniu zapachów szamponów od batiste, ostatnio mam istne urwanie głowy i kompletnie nie mam czasu na regularne dodawanie wpisów :( Mam nadzieję że uda mi się jednak znaleźć chwilkę w weekend na napisanie normalnego, porządnego posta.

Jakiś czas temu natknęłam się na małą wyprzedaż w Naturze i kupiłam parę buteleczek suchych szamponów Batiste, bo i tak prędzej czy później z moim tempem przetłuszczania się włosów wszystkie zużyję. Wybrałam kilka zapachów, żeby sprawdzić który ma najładniejszy zapach i czy różnią się między sobą działaniem. Oczywiście czy używam Fresh, Sweetie, Oriental czy Cherry nie ma najmniejszej różnicy w działaniu a przynajmniej ja nie widzę na swoich włosach żadnej, jedynie różnią się zapachem.

cheeryandsweetie.png

Zapach:
Najlepiej wyczuwalne zapachy z całej zakupionej czwórki mają sweetie i cherry, oczywiście szybko odnalazłam swojego faworyta, sweetie jak sama nazwa wskazuje ma słodki zapach ale nie jest on na tyle mocny żeby kręciło nas od niego w nosie i jest bardzo przyjemny, cherry pomimo że jest to również czysto teoretycznie słodki zapach ani trochę nie przypadł mi do gustu, przypomina mi trochę starą, sfermentowaną wiśnię, co wyklucza jego stosowanie kiedy mam wyjść z domu. Jest jeszcze jeden zapach który okazał się być całkiem miły jednak znacznie mniej wyczuwalny, mam na myśli oriental, jednak nie umiem sklasyfikować jaki ma dokładnie zapach, po prostu jest przyjemną kompozycją esencji zapachowych.
oriental.jpg
Suche szampony od batiste są moimi ulubionymi szamponami, szczerze nie stosuję już suchych od innych marek, zawsze znajdą się w tym jakieś minusy, które mnie odpychają, te od batiste najdłużej utrzymują świeżość co oczywiście w moim przypadku jest kartą przetargową.
Jeśli nie lubicie zapachu fermentacji owoców absolutnie nie polecam kupować Cherry ;)

Następny pościk już w weekend.

1 komentarz:

  1. Najlepszy dla mnie jest ten klasyczny szampon z tej firmy. Uwielbiam zapach kokosu dlatego świetnie wpada w moje gusta :D

    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń