poniedziałek, 7 grudnia 2015

Dobra i tania baza na oczy

Używałam już nie jedną bazę pod oczy i uważam że ta jest naprawdę dobra, nie koniecznie musimy wydawać kupę pieniędzy żeby być zadowolonym z efektu. 
zd1.jpg
Baza do makijażu AVON
   Jej główną zaletą jest cena, jest naprawdę przystępna, dodatkowo w połączeniu z korektorem bardzo dobrze trzyma makijaż na powiece, wystarczy tylko użyć jako pierwszy korektor, następnie bazę i mamy gwarancję utrzymania makijażu przez cały dzień. 
   Niestety minusem jest szybkie wysychanie, po nabraniu produktu na palec należy szybko zakręcić pojemniczek wtedy baza utrzyma swoją kremową konsystencję do końca. Kiedyś o tym nie wiedziałam, i swoją pierwszą bazę z AVONU musiałam wyrzucić praktycznie w połowie używania ponieważ czasami nie dokręcałam nakrętki lub zostawiałam otwarte podczas malowania, jednak dałam jej drugą szansę.
   Jeśli chodzi o zasychanie, czas jest bardzo krótki, praktycznie po chwili możemy spokojnie nakładać cień nie martwiąc się o ubrudzenie pędzli, tak samo kolor jest , przynajmniej na mojej skórze nie odcina się i po nałożeniu ceni jest praktycznie niewidoczny.

zd2.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz