czwartek, 31 grudnia 2015

Aktualizacja włosów Styczeń 2016

Już od dawna nie wstawiałam aktualnych zdjęć swoich włosów, ale dzięki temu nareszcie widzę spore postępy jeśli chodzi o ich stan. Od pierwszego dnia mojej pielęgnacji minęło już 10 miesięcy, ich wygląd jest dosłownie nieporównywalny, ze słomianych drutów wysuszonych na wiór uzyskałam coś w miarę na poziomie.

20151229_151821.jpgMoja pielęgnacja w ostatnim czasie :
Włosy myję co drugi dzień zawsze metodą OMO, nie używam olejków, jak na razie dałam sobie spokój nie znalazłam jeszcze ani olejku ani metody która natychmiast nie obciążyła by moich włosów, nie suszę ich, pozostawiam rozpuszczone do momentu aż same wyschną, rozczesuję na sucho.
Szampony :
- Najczęściej Babydream
- Zamiennie Schauma Kids Shampoo and Balsam różowa
Odżywki :
- Kallos Banana
- Kallos Keratin
- Kallos Latte
Serum na końce :
- Biovax z wit. A + E, niestety przez ostatni miesiąc zabrakło regularności co odbiło się natychmiast na kondycji końcówek
Płukanki :
- Przez cały listopad płukanka z kawy
Wcierki :
- Jantar

743 - Copy.jpg
Stan włosów jak na moje szacuję na dobry, niestety sknociłam sprawę końcówek, ale mam nauczkę na przyszłość, przechodziłam pod koniec problemy związane ze spuszeniem i obciążeniem ale to tylko oznaka że po 3 miesiącach stosowania tych samych odżywek czas je zmienić :) Jestem dumna z przyrostu który udało mi się osiągnąć dzięki wcierce.
Dodaję jeszcze ostatnie zdjęcie robione w pomieszczeniu :
20151229_144338.jpg
A wy jesteście zadowolone ze swojej najświeższej pielęgnacji ? :)

12 komentarzy:

  1. Ooo cholercia:D faktycznie bardzo podobne mamy włosy:) ja ostatnio miałam maly kryzys wlosowy, ale użyłam dziś nowego balsamu GP i odzyly,brakowalo emolientow:)
    Pozdrawiam.:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz włosy :) Ja ostatnio jestem zadowolona ze swojej pielęgnacji, chodź wiem, że mogło być lepiej :)

    Ps. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne włosy masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój BOŻE! Jakie ty masz piękne włosy! Wyglądają jak z reklamy! Obserwuję i zaczynam brać z ciebie przykład!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne włosy :)
    aslongaspossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post!

    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio polubiłam metode omo

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne długie włosy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, a w dodatku jakie gęste! Zazdroszczę, że nie musisz z nimi wiele robić, moje są bardzo wymagające...

    OdpowiedzUsuń