wtorek, 29 grudnia 2015

Jantar

Długo zastanawiałam się na co się zdecydować żeby zagęścić i przyśpieszyć porost moich włosów, decyzja padła na wcierkę Jantar, pewnie dlatego że jest popularna, łatwo dostępna i tania. Szczerze mówiąc nie miałam pojęcia że będę tak zadowolona ...
PicsArt_1451391487172.jpg
Faroma Jantar
Skład:
Aqua, Propylene Glycol, Glucose, Calendula Officinalis Extract, Chamomilla Recutita Extract, Rosmarinus Officinalis Extract, Salvia Officinalis Extract, Pinus Sylvestris Extract, Arnica Montana Extract, Arctium Majus ExtractCitrus Medica Limonum Extract, Hedera Helix Extract, Tropaeolum Majus Extract, Nasturtium Officinale Extract,Amber Extract, Disodium Cystinyl Disuccinate, Panax Ginseng, Arginine, Acetyl Tyrosine, Hydrolyzed Soy Protein,Polyquaternium-11, PEG-12 Dimethicone, Calcium Pantothenate, Zinc Gluconate, Niacinamide, Ornithine HCI, Citrulline, Glucosamine HCI, Biotin, Panthenol, Polysorbate 20, Retinyl PalmitateTocopherol, Linoleic Acid , PABA, Triethanolamine, Carbomer , Parfum, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Methyldibromo Glutaronitrile , Dipropylene Glycol, Limonene , Linalool 
 Dosyć długi ale ciekawy, zawiera bardzo dużo roślinnych ekstraktów, przewijają się również proteiny i emolienty jak i cudny niebieski składnik który nabłyszcza, odżywia i przyśpiesza porost włosów. 
Opinia:
Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem, wiem że taka wcierka nie każdemu może służyć jednak na mnie działa rewelacyjnie, wyraźnie przyśpieszyła porost, dodatkowo pojawił się mniej więcej pod koniec stosowania buteleczki istny jak na mnie wysyp Baby Hair ! Ponad to nowe włoski są mocne, co mnie dodatkowo cieszy.
Dostępność:
Każdy supermarket bądź drogeria jednak najbardziej polecam zakupy w Biedronce ponieważ tam jest najtańszy :)

PicsArt_1451391613016.jpg

3 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że w Biedronce jest Jantar;)
    ps. zapraszam do siebie na rozdanie z pędzlami Zoeva:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Jantar, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała, świetna recenzja! :) Dziękuję za obserwację i również dołączam u Ciebie na blogu bo bardzo mi się spodobało :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń