wtorek, 1 grudnia 2015

Cukiernia Pod Amorem

Naszedł czas długich zimowych wieczorów, podczas ich trwania bardzo lubię zajmować się takimi czynnościami jak oglądanie dobrych filmów, czytanie książek lub po prostu przebywać w gronie znajomych lub rodziny.
Myślę, że mogę wam polecić bardzo wciągającą trylogię jako dobry początek na sezon wieczorowy.
źródło_www.designpartners.pl.jpg
Cukiernia Pod Amorem, Małgorzata Gutowska - Adamczyk
Jest to bardzo ciekawa, trochę sentymentalna saga, opowiadająca o losach rodziny jeszcze sprzed czasów wojny aż do teraz. Szczerze mówiąc już dawno polowałam na tę książkę, głównie ze względu na okładkę , która mi się podoba ale jakoś nie mogłam się zdobyć na to żeby w końcu wziąć ją do ręki..
Jednak kiedy już zaczęłam ją czytać z początku nie do końca rozumiałam co się dzieje w książce, jednak po 20 kartkach wciągnęłam się na dobre ! To co szczególnie podobało mi się podczas czytania jej to zwrócenie uwagi na polskie obyczaje , które jeszcze do nie tak dawna były praktykowane codziennie, ponad to bardzo świeży i ciekawy światopogląd autorki.
Książka jest z gatunku obyczajowych i powieści ale przeplatają się w niej wątki z romansu co bardzo mi odpowiada.
cukiernia pod amorem pocket.jpg



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz