poniedziałek, 21 grudnia 2015

Kallos Keratin

Recenzja odżywki Kallos Keratin. Kultowa odżywka, oczywiście musiała pojawić się w mojej kolekcji :).  Szczerze mówiąc nie wiem kiedy ją zużyję ... Kupiłam ją we wrześniu a nie dotarłam jeszcze nawet do 3/4 pudełka :) Niestety proteinowych odżywek nie wolno "przedawkowywać", włosy stają się przez to "lekkie jak piórko", nie układają się, są sztywne, sterczą na wszystkie strony.
Kallos Keratin
Wydajność oceniam oczywiście 10/10, konsystencja jest odpowiednio gęsta, możemy nałożyć odpowiednią ilość na włosy. Gdy moje włosy są już zbyt obciążone przez emolientowe odżywki, Keratin natychmiast praktycznie po 1 użyciu doprowadza je do ładu i składu. Czasem nawet wystarczy że nałożę ją na jedną minutę po umyciu włosów i już włosy przestają zbijać się w nieestetyczne kolonie. Szczerze mówiąc nie korzystałam jeszcze z proteinowych odżywek innych marek ale raczej nie prędko nie przejdę na "ciemną stronę". Bardzo podoba mi się też to że mogę ją nosić przed myciem na głowie ponad godzinę, potem jeszcze po myciu nakładam ją na minutę a włosy wciąż nie są przekarmione ! 
45830,65da610fb81889c19e9af891417752b6d3g0.jpg
Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolized Milk Protein, Hydrolized Keratin, Cyclopentasilioxane, Dimenthiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Dostępność:
- Drogeria Hebe 11 zł za 1l.
- Sklepy internetowe ok. 9-10 zł za 1l.

4 komentarze:

  1. Baaardzo lubię:) Czaję się na Blueberry, ale w moim Hebe nie ma:(

    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam maski z kallosa! <3 wesołych świąt! :*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tekze ja uwielbiam :-) chyba najlepsza keratynowa maska do wlosow :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie kupiłam w Hebe ale małe opakowanie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń