poniedziałek, 21 grudnia 2015

Gry z dzieciństwa

Przepraszam bardzo za swoją dłuższą nieobecność na blogu, ostatnio miałam bardzo intensywny okres, każdy z ćwiczeniowców chciał wcisnąć kolosa jeszcze przed świętami, ale na szczęście jakoś dałam radę to przejść zostały mi jeszcze tylko jutro dwa kolokwia i mam spokój :).
Na miły początek mojego powrotu na bloga przygotowałam na dzisiaj wpis, w którym omówione są moje ulubione gry z dzieciństwa (ostatnio na wykładach marząc o chwili wytchnienia powróciłam myślami do czasów dzieciństwa, których bawiłam się i grałam w jeszcze fajne gry)
Playstation 1
Te z was których dzieciństwo wypadło na lata 1995-2005 wiedzą o czym teraz mówię, bardzo lubiłam grać razem z Mamą w różnego rodzaju gry, szczególnie gdy nie umiałam jakiejś sama przejść. Do moich ulubionych gier zaliczały się:
- Trylogia fioletowego smoka Spyro
   - Spyro the dragon
52800-Spyro_the_Dragon_(E)-3.jpg20100327_ofr_512.jpg
   - Spyro 2 : Gateway to Glimmer
maxresdefault.jpgSummer_Forest_screenshot_1.jpg
   - Spyro : The year of the dragon
52801-Spyro_-_Year_of_the_Dragon_(E)-1.jpgSpyro3_main.pngSpyro to gra przygodowa, w której zależnie od części musimy pokonać wrogów, uwalniać z kamienia smoki lub zbierać skradzione smocze jaja. 
Zazwyczaj im dalej w las ty trudniejsze levele. Na końcu posta załączam linki z tutorialem do jedynki. 

Kolejną kultową dla mnie grą jest seria z Crashem :
- Crash Bandicoot Warped
Crash_Bandicoot_Warped_Boxart.jpg
hqdefault.jpg- Crash crt
ctr-crash-team-racing.jpegplaystation-57267-21408454981.jpgCrash jest już troszkę trudniejszy od Spyro a przynajmniej jego wersja przygodowa, tam co kilka leveli pokonujemy bossa żeby móc przejść do następnych kilku plansz. W wersji wyścigowej mamy możliwość gry z drugą osobą jednak oprócz samych wyścigów możemy włączyć plansze gdzie trzeba siebie nawzajem jak najszybciej wyeliminować .
i wiele wiele innych takich jak Tom & Jerry, Tomb Raider itd...
game.png



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz