niedziela, 27 grudnia 2015

Postanowienia noworoczne

Jeszcze nigdy nie ustalałam sobie żadnych postanowień noworocznych na poważnie, jednak zaczynam się czuć ze sobą źle pod pewnymi względami, np. nie ćwiczę ani nie piję dużo wody. Chciała bym to zmienić i widzę wspaniałą okazję do tego. Oczywiście was też gorąco zachęcam do utworzenia swojej własnej listy :)
postanowienia.png

Moje postanowienia:
     1. Postaram się pić znacznie więcej wody, zwykle moja norma wynosi ok. 0,5 l na dzień czasem nawet mniej co wiąże się z moimi licznymi problemami.
     2. Przeczytam jeszcze raz książki Sherry Argov, ostatnio trochę brakuje mi zdecydowania i stanowczości, ona z pewnością mi pomoże.
     3. Pozbędę się wągrów przy pomocy wody utlenionej i naturalnych olejków
     4. Nie będę odreagowywać stresu uczelnianego na moim chłopaku, to nie dzieje się planowanie ale jednak, to on jest osobą, która znajduje się najbliżej mnie.
     5. Kupię sobie specjalną szczoteczkę do twarzy w Sephorze i będę oczyszczać nią twarz żeby pozbyć się nierówności i nadać skórze gładkość.
    6. Zacznę osuszać włosy nie ręcznikiem ale koszulką żeby ich nie niszczyć
    7. Po każdym myciu będę stosować serum na końcówki, no co jak co ale w ostatnim czasie przestałam kompletnie stosować serum, z zapominalstwa i lenistwa.
    8. Postaram się być lepszą dziewczyną dla mojego chłopaka
    9. Minimum raz w tygodniu będę usuwać celulit przy pomocy baniek chińskich
   10. Ułożę swoją garderobę według figury, którą mam i stylu który kocham.
   11. SCHUDNĘ !
To chyba wszystko, co chciała bym osiągnąć na przyszły rok, najbardziej zależy mi na wcieleniu pewnych rzeczy w nawyk, żeby nie wykonywać ich z przymusu jak zabiegi antycelulitowe.
lekcja-stylu-5-ponadczasowych-zasad-elegancji.jpg
A Wy macie jakieś postanowienia ? :)

5 komentarzy:

  1. Moje włosowe - wyhodować zdrowe włosy o zadawalającej mnie długości:)- testy wcierek, milion wcierek, potestować wiele kosmetyków jakie chcę i rozwinąć bloga:) również moje to wycieranie włosów w koszulkę:)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz duużo postanowień;) Życzę by udało się je osiągnąć;) I ja będę musiała coś sobie wyznaczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowień u mnie jako takich brak. A jak chodzi o pozbycie się nierówności to zwróć uwagę na swoją pielegnację. U mnie pomógł kwas migdałowy i odstawienie kremów drogeryjnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremów nie używam, preferuję naturalne olejki , ale kwas to ciekawy pomysł dziękuję :)

      Usuń