sobota, 26 grudnia 2015

Niezbędnik Kobiety, czyli jak zostać Zołzą ?

 Dzisiaj nietypowo chciałam Wam troszkę powiedzieć na temat mojej ulubionej serii książek do spraw damsko - męskich . W tym przypadku nie ważne czy jesteś młoda , masz chłopaka lub nie, masz męża od roku czy od 20 lat, w tej książce a w zasadzie książkach, znajdziecie bardzo dużo cennych i budujących informacji nie o tym jak się bardziej przypodobać mężczyźnie ale o tym jak być silna kobieta , która nie daje sobie wejść na głowę mężczyźnie , którego kocha . 
Wśród nas jest wiele kobiet, które są silne i od początku uświadmiają mężczyźnie jak ma ją traktować jednak ja zaliczam się do tych "miłych" , które z miłości i chęcią bycia dobrym nie mają tak twardej ręki do swojego wybranka przez co druga połówka może się po pewnym czasie nie starać z takim zapałem jak kiedyś lub pozwolić sobie na nieco więcej niż powinien . 
Shery Argov "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy"
zolzy.jpg 
Moim zdaniem jest to wspaniała książka dla każdej z Pań nie zależnie od statusy, pierwsza czesc tej serii zawiera przeważająca część porad i mądrych lekcji dla początkujących w związku kobiet, druga dla tych które już w jakiś czas są, jednak uważam że warto jest przeczytać obie części ponieważ każda z nich zawiera w sobie coś wartościowego , dodatkowo pełna jest wywiadów bezpośrednio z mężczyznami jak i przykładów z życia wziętych . 

Mam nadzieję że zainspirowałam przynajmniej trochę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz