czwartek, 8 października 2015

Wymarzony sklep włosowy

Wczoraj dokonałam wspaniałego odkrycia, znalazłam wspaniałe wyposażony sklep z kosmetykami do włosów i nie tylko . Największym zaskoczeniem jednak było dla mnie to że cały czas miałam go praktycznie pod nosem ! 
Screenshot_2015-10-06-13-29-07_1.jpg

Gdzie znajduje się sklep ? 
Warszawa Ursus ul. Kazimierza Sosnkowskiego 37 
Screenshot_2015-10-06-13-27-26_1.jpg

Co znajdziemy w sklepie ?
Przede wszystkim niszowe w Polsce kosmetyki włosowe , wcześniej bardzo chciałam kupić sobie balsam do włosów Babuszki Agafii ale nigdzie go nie mogła znaleźć a nie chciałam kupować na stronie internetowej ze względu na wirusy . Okazało się że tutaj znajdziemy całą serię tych rosyjskich kosmetyków i to nie tylko do włosów ! Oprócz tego są tutaj także kosmetyki Indyjskie , Marokańskie , Greckie , Hiszpańskie , Bio kosmetyki i naprawdę wiele wiele innych . Rzeczą, która mnie najbardziej zaskoczyła były perfumy z feromonami ! :) 
Screenshot_2015-10-06-13-25-26_1.jpg

Właścicielka 
Właścicielka tego małego ale za to bardzo bogatego sklepiku jest skromna i bardzo miła dosyć młoda Pani 
Strona internetowa 
Musze od razu zaznaczyć ze z racji tego że sklepu Pani prowadzi w pojedynkę dlatego po dostawie nie ma jeszcze wielu produktów na stronie . Przesyłam link do stronki, klik.
Screenshot_2015-10-06-13-28-27_1.jpg



Screenshot_2015-10-06-13-23-24_1.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz