piątek, 30 października 2015

Wspaniały prezent urodzinowy

Tydzień temu dostałam od chłopaka, wspaniały prezent, z okazji moich urodzin. Gdy dowiedział się, że w Lidlu zamierzają wystawić torebki marki Wittchen od razu poleciał mi ją kupić. Byłam bardzo zadowolona, ponieważ krój i kolor są świetne ! Nie wytrzymałam i w końcu postanowiłam pokazać ją wam :)
PicsArt_1445065588570.jpg
Torebka posiada certyfikat jakości i gwarancję na dwa lata, dodatkowo, bardzo spodobał mi się fakt że torebka jest z rodzaju tych sztywnych i "śliskich", ale nie lakierowanych, dzięki temu nie będzie widać na skórze tych nieprzyjemnych załamań które wymagają znacznie więcej pielęgnacji . Pierwszy raz dostałam tak trafiony prezent od mojego chłopaka (nie licząc tych nie materialnych) dlatego jestem taka szczęśliwa. Oprócz tego, w dniu mojego święta, dostałam jeszcze własnoręcznie i tylko przez niego upieczony tort z bezą ! Pierwszy raz w życiu mój Ukochany piekł jakiekolwiek ciasto a było zaskakująco smaczne i co najlepsze dietetyczne ! 
A wy, jakie dostałyście w ostatnim czasie najlepsze dla was prezenty ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz