piątek, 2 października 2015

Dietetyczny sernik ze śliwką

Dzisiaj zrobiłam pyszny sernik ze śliwką . Dawno już nie robiłam żadnych słodkości dlatego ciężko było mi się pohamować w tej kwestii. 
PicsArt_1443173834143.jpg

Składniki : 
Spód :
- 1,5 szklanki mąki kukurydzianej 
- ok. 3 łyżki miodu 
- troszkę ponad połowa kostki masła 
Masa serowa : 
- 1 kg sera twarogowego na sernik 
- 4 żółtka 
- ok. 3 łyżek miodu 
- opcjonalnie aromat 
- pół kostki masła 
- opcjonalnie aromat 
- dojrzałe śliwki 
Przygotowywanie : 
Połączyć ze sobą w misce wszystkie skladniki na spód sernika , zagnieść ręką jak najkrócej dotykając ciasta ( ja uzywam do tego termomiksu ) . Następnie rozprowadzić masę na formie i piec w piekarniku przez około 20 min w temp 180 ° . 
W tym czasie do nowej miski dodajemy wszystkie skladniki na masę serową, oprócz śliwek. Miksujemy do połączenia się wszystkich składników . Gdy spod ciasta się już upiecze , wylewamy naszą masę do formy . Przed wstawieniem sernika do piekarnika , kroimy w paski śliwki i delikatnie wkładamy je w ser tak aby troszkę wystawały . Tak przygotowane ciasto wstawiamy do piekarnika na około godzinę w temperaturze 180° . 
Napiszcie czy Wam smakowało, bo mi bardzo :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz